Zmeny v map rekordoch- NeMiQ22 (2010-04-18 17:31:13)   
-
Prajem dobrý deň,

je to už nejaký čas, čo medzinárodná komunita Xtreme-Jumps.eu prešla na realtime (skutočný čas) rekordov namiesto často nepresného timera v hre. Na rozdiel od ich systému s desatinami sekúnd (12:34.56) mám v pláne zaviesť realtime v tvare aký používame doteraz XX:YY (napr. 13:37, 02:23), ale miesto času podľa ingame timeru sa bude brať realtime, z ktorého sa odseknú desatiny.

Tento krok by sa čiastočne priblížil k ich systému, zvyšil presnosť času, odstránil timerbug (vyskytujúci sa pri zapnutom serveri vyše hodiny), problém s chybným /nefungujúcim timerom na niektorých mapách.

Zistiť realtime nie je problém, pretože sú dostupné viaceré nástroje na jeho zistenie: amxx plugin, DemoChecker, Demolyser, fps-Death, Demo Explorer.

Prechod na milisekundy je zatiaľ podľa môjho názoru zbytočný, lebo by sa týkal len pár krátkych máp a znamenal by veľké zmeny na webe (zmena formulárov, skriptov, generátora noviniek, a.p.)

Týmto Vás chcem poprosiť o vyjadrenie Vášho názoru na túto zmenu v ankete.

Ďalšou zmenou by malo byť pridanie alternatívnych ciest na niektorých mapách, ktoré sú "zničené" kvôli veľkej skratke, pomocou ktorej sa dá mapa prejsť za pár sekúnd. (clintmo_longjumper, risk_compound, atď.)

Vaše návrhy rád príjmem v tomto fóre, ktoré následne prehodnotíme.
Komentáre (15) | Pridať komentár | Prečítané 1500-krát
Komentáre
#1- herqo  26.05.2010 13:20:43  
-good idea
#2- Hitlooser  26.05.2010 14:28:19 
-mozna trosku zbytecny ale gl pri geekovani realtimu hosi -
#3- maxiqueen  26.05.2010 14:34:31 
-urcite je to spravodlivejsie, ziadne kto prv pride ten prv melie gj
#4- Dragon  26.05.2010 14:49:35 
-nemyslim ze by tu bola taka konkurencia aby bolo potrebne to zavadzat.. a kvoli tym parsekundovym mapam sa to neoplati
#5- NeMiQ22  26.05.2010 15:12:36 
-Vyzera to tak, ze som to asi zle vysvetlil. Tak este raz.

Ide o to, ze teraz ked niekto da mapu za 02:03 na ingame timeri, tak realtime je napr 02:03.45, ale moze byt aj 02:04.24. Ingame je rovnaky, ale v skutocnosti dal tu mapu o sekundu horsie.
Zamerom tejto zmeny je nehladiet na ingame timer, lebo ukazuje nepresne + niekdy aj o viac ako sekundu + pri 60 min servertime je tam velka sanca ze to je o niekolko sekund viac/menej.

Teda doterajsi format casu ostane rovnaky MIN:SEK, lenze uz sa neodpise cas v hre, ale z realtimu napr 02:03.56 sa spravi 02:03 odseknutim milisekund.

Ziadne geekovanie o milisekndy nebude, ak ma niekto realtime 03:34.76 zobrazeny na webe v tvare 03:34 (lebo MS sa odseknu), tak ak niekto posle 03:34.22, tak mu to nebude uznane, lebo uz existuje 03:34 rekord...
Ide tu len o nagradenie ingame timera realtimom bez ms.
#6- Hitlooser  26.05.2010 16:37:24 
-to je prave blbost, nejlip vychytany to meli na starym xj, kde se bral ohled na timer ve hre, ale kdyz byl realtime vetsi nez na timeru ve hre, realtime stejny jako na timeru ho mohl prekonat, takze se mohlo nahradit 50s demo 50s demem, to bylo pro me nejlepsi a navic Raptor by to mel bez roboty protoze by nemusel prepisovat rekordy...
#7- shooting-star  26.05.2010 20:46:50 
-kdyz uz tak jak napsal hit, je to nejjednodussi reseni
#8- neppo  26.05.2010 22:18:54 
-posledny bod s tymi alternativnymi cestami je podla mna jeden z najlepsich napadov aky som pocul - pretoze ak niekto najde skratku tak kazdy sa mapu snazi prejst len tymto sposobom co je podla mna dost smutne pretoze niektore mapy su naozaj zaujimave -
#9- eLitE  26.05.2010 23:03:46 
-moj nazor je, že to zbytocne komplikujete -, mne sa to paci ake to je, jednoduche a tak! -.ak niekto vie sc tak co da ju a je profik a zasluzi si rekord -, ale nemuste si ma vsimat mozno trepem blbosti : )
#10- kakosek  26.05.2010 23:05:50 
-suhlasim s neppom, mohlo by sa to rozdelit nejako tak ze, with sc a without sc, da to trosku roboty ale bral by som na ohlad len tie velke sc, to by bolo fajn inak si myslim ze ostatne je zbytocne riesit, aj tak tu nieje vela pripadov co prechadza mapy pomali v rovnakom case ako ten druhy ak som to dobre pochopil
#11- butthead  27.05.2010 10:21:41 
-kako, tym padom sa bude muset jasne definovat "velka sc", aby sa predislo problemom
#12- NeMiQ22  27.05.2010 16:48:44 
-Si pozrite DiENOSov mountsnow, heRqov kt_blockrace, skoro kazdu nfs_, clintmo_, sn_, a este neviem ake dalsie, kde je proste posraty ingame timer. Potom pochopite preco chcem prejst na realtime miesto ongame timera....v kazdom druhom rekorde ingame ukazuje o sekundu lepsi cas.
V poslednom rls mi poslal heRqo cup_storage s ingame 02:58 a real 03:04.
A co ja mam teraz s tym...
#13- kakosek  28.05.2010 00:46:36 
-#11 butt presne tak som to myslel jednoducho by sa ta sc definovala, popripade sa k tomu dal nejaky screen, ale vravim, to da len roboty, a to ja od vas neziadam kedze som nijako neprispel zatial na vyvoji tejto komunity
#14- Hitlooser  28.05.2010 10:43:30 
-nemiq ja to chapu a je to dobry napad, ale v tom to meli xj vychytany, bylo by to proste ve stylu jak rikas ty ale nemusel bys prepisovat tabulky a casy na webu by vypadali hezci -
#15- ZacI  28.05.2010 23:53:09 
-HLUPOSTI HLUPOSTI A ESTE RAZ HLUPOSTI. 5rokov ci kolko sa hralo cs bez takycht oveci a nikomu to nevadilo tak naco vymyslat nejake dalsie veci. Kaslat na to je tam timer bug, tak nech tam je. Bol tam 5 rokov, preco tam nemoze byt dalsich 5 rokov? Naco rozdelovat mapu na with sc a without sc. Dalsia zbytocnost, chyba mappera a tak to ostane. Nechapem naco zbytocne dalsie hluposti vymyslat. Nema to totalne ziaden vyznam, ale ziaden.
ShoutBox
18.11.2017 23:06:08
Všetci starnú, všetkých začína baviť niečo nové, kz časy boli parádne, som rád že som tu mohol spoznať kopu ľudí z cz/sk, dúfam že sa vám každému darí v živote aj dariť bude, buďte optimista na každom kroku chaloši -
18.10.2017 12:03:19
posílám jeden umírající release
01.10.2017 14:40:04
Ahojte -
30.09.2017 16:28:11
Klox0^ .. čas na comeback -
26.08.2017 20:44:10
csgo surf -
24.08.2017 12:56:55
Ako pozerám kz pomaly ale iste umiera, koľko tomu ešte dávate?
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.