KZ Mod Beta4 je von!- gembo (2008-12-31 14:39:46)   
-
Kreedz Climbing Beta4 bol vydaný v jednotlivom balíčku len pre Windows. Tento balíček by mal
fungovať bez problémov aj pre klientov aj pre servery.

Linky a šťastný Nový rok všetkým:

Kreedz Climbing Beta4 DOWNLOAD z Xtreme-Jumps.eu
Kreedz Climbing Beta4 DOWNLOAD z Climbers-Germany.de
Kreedz Climbing Beta4 DOWNLOAD z ki-guild.net


Ak si chcete vytvoriť vlastný LAN server, kde sa môžu pripojiť aj ostatní hráči, vyberte si
mapu a do konzoly napíšte tieto 2 príkazy:

sv_lan 0
heartbeat

Nenechajte pripojiť naraz viac než štyroch hráčov pokým si nie ste istý, že váš PC zvládne viacerých hráčov.


Finálna zmena logu je v mod súbore a v tejto novinke.


Beta4 Zmena logu:

Opravené bugy:

1. Zvuky, hlas (mikrofón), obtisky, WASD pomocníky a kroky už fungujú poriadne v demách a prezeranie diem je perfektne čisté a hladké.
2. Opravené dve "beam" chyby v Art Tool.
3. Opravená hlavná chyba zvuku v Art Tool-e, ktorá robila hru nehrateľnou ak veľa ľudí malo
Art Tools vonku.
4. Už nie si nervozný keď strielaš do Art Tool, Tento bug bolo možné vidieť len pri pozeraní
ostatných, ktorý používajú Art Tool.
5. Opravená sieťová chyba, ktorá sposobovala lagy s Art Tool.
6. Art Tool je kompletne založený na clientovi, takže už žiadne lagy za žiadnych okolností.
7. " Spectator crouch " bug opravený, takže neuviaznete v danej pozícií pri sledovaní hráčov.
8. Vlastné " soundscapes " aktuálne pracujú v poriadku.
9. " Flares " sú vždy ne-tuhnúce.
10. Ikonka reproduktoru zostane viditeľná, keď ťa niekto spectuje pri rozprávaní.
11. Pri používaní " cl_drawotherplayers 0 ", už viac nevidíte plávajúce osi, Art Tools, alebo Art Tool beams.
12. Škaredé obtisky, ktoré zapríčinili " flares " boli odstránené.
13. Vaše prezeranie vo vozidle už nebude lagovať.
14. Čakacia doba na zmenu modela bola odstránená.
15. Dynamické, fyzické tiene sú dokonalé, (už sa nemusíte viac teleportovať na vrchole fyzického objektu).
16. Taktiež fungujú aj SingleUse ropetargets.
17. Bungee oddelí hráča po 25 sekundách len pre ropetargets.
18. " Customise Climber Dialog " (CCD) sú poriadne uložené pri použití SAVE príkazu/ tlačítka.
19. Opravený zvuk pod vodou po respawnovaní alebo spectovaní.
20. Bungee predpovedá na strane klienta, ktorý je použiteľný v rámci lag podmienky bez chvenia.
21. Bungee taktiež vytvára dôležitý subjekt na konci.
22. Opravený " OnRopeUnattach " na výstup " func_ropetarget ".
23. Názorná porucha pri skákaní je kompletne preč.
24. Climber Timer blikajúci na obrazovke opravený.
25. Niektoré výpočtové operácie boli uľahčené (znížené využitia procesora).
26. Keď sa hráč odpojí z hry/ servera, už nie je viac vidieť správu " they have joined Climbers ".
27. Ďalej nevidieť obtisky krvi pri strieľaní hráča.
28. Padanie pomocou posunu je minulosťou.
29. Opravené neobyčajné pády týkajúce sa " tigger_legbreak a airboats ".
30. " Eye mod " pri spectovaní hráčov menej laguje.
31. " Airboat engine " rotor je otočený ak idete pospiatky. (používa sa na zmiznutie).
32. Opravené " 1 " a " 2 " chyby skratiek v klávesnicových nastaveniach.
33. Odstránený príkaz z konzoly " mp_falldamage ".
34. Zvuky pri dopade sú teraz ovplyvnené daným materiálom, na ktorý sa dopadne.
35. Vozidlá pracujú správne na špecializovaných serveroch.
36. Už sa dlhšie nemusíte zabíjat v spectator mode.
37. Script_príkazy sú chránené adminom.
38. Už nie sme viac hmotní pre ostatných hráčov.
39. Spectovanie " in Eye Mode " je teraz dokonale hladké.
40. Opravené jump tlačítko nie je nastavenie spectatoru správne.
41. Opravený bug pri vstupe s metódami kz_tutorial, ktoré pri výsledku bleskového svetla nefungoval.
42. Stlačením tlačidla " tutorial " už viac nevytvára server, pričom sa ostatní hráči môžu pripojiť.
43. Art Tool beam je lepší.

Gameplay Zmeny/ Dodatky

1. Môžeme hrať nerušene na serveroch po celej planéte aj s pingom 800 ako keby bol server v susedom dome.
2. Máme lepší systém medailí. K dispozícii sú teraz 4 medaily - Platinum, Gold, Silver, Bronze. A vysvetlenie nájdete v aktualizovanej príručke.
3. Špeciálne Body Shop (SIS) v ponuke bolo pridané menu, ktoré je nabindované na klávesy " b ". Kúpiť schopnosti a zábavné veci môžete za nazbierané medaily. Taktiež sa objaví v hlavnom menu v hre po stlačení klávesu ESC.
4. Môžete vypaľovať rakety z vozidla použitím " secondary fire ".
5. Maximálny počet slotov pre hráčov je 32.
6. Pridané sekundové oneskorenie pri zmene teamu; znižuje teamový spaming.
7. Pridané sekundové oneskorenie pri hraničnom prechode (Checkpoint) teleportu po spustení timera. Je to len jedna cesta ako sa zbaviť timer cheatu s checkpointami.
8. Pridaný príkaz " cl_righthand " pre ľavákov. Nastavením " cl_righthand 0 " sa tá krepovina v ruke objaví na ľavej strane obrazovky (zrkadlovo obrátené).
9. 9. The Unlimited Bungee is no longer stripped by ropecontrol entites nor can the Limited Bungee be issued while you have the Unlimited Bungee. Dáky bandži džampink.

Funkcia doplnkov:

1. Hráči majú ich vlastné meno zobrazené hore (Overhead Name Display - OND). Teraz budete VžDY vidieť hráčové meno z hociakej vzdialenosti (ak je hráč viditeľný).
2. Hráči si teraz môžu špecifikovať vlastnú " OND farabu v " Customise Climbing Dialog ", a v tejto farbe sa ich meno bude ukazovať všetkým ostatným hráčom chatu vrátane " DEAD " hráčom. Je To zariadené ako RGB, takže tabuľka farieb je možná.
3. Pridaná nová " brush " jednotka: Trigger_flare. Umožnuje vám určiť správanie pri zohriatí.
4. Pridaná nová " brush " jednotka: Trigger_flare_interval. Umožnuje mapperom načasovať odpálenie rakety a hráč bude túto spúšť používať namiesto nastavenia servera. Rakety vystrelené z tejto spúšti sa vypália hneď po stlačení klávesy niečo, aby sa zabránilo izolácií.
5. Pridaná nová " brush " jednotka: Trigger_checkpoint mapper, ktorý umožňuje nastaviť " Touchpoint " prostredníctvom svojich máp, ktoré musia prejsť na dokončenie kurzu. Môže sa nastaviť s alebo bez času a je viac kompatibilný.
6. Pridaná nová " point " jednotka: Logic_checkpoint_link, ktorý sa používa na prepojenie " touchpointed " mapy. Táto jednotka s " trigger_checkpoint_link " je multiplayerová, takže viacerí môžu prejsť s touchpointami bez toho, aby to ovplivnilo hru ostatným hráčom.
6. Pridaná nová " brush " jednotka: Trigger_nocheck zastavý hráča s hlasom z nastavených checkpointov. (Dobré tancovanie, surfovanie a bungee kurzy alebo ich častí).
7. Pridaná nová " brush " jednotka: Trigger_playersolidity, ktorý prepína solidnosť hráča, ktorý ho spušťa. (Dobré LEN pre 2 man co-op maps.)
8. Pridaná nová " brush " jednotka: Trigger_player_movement_attributes, ktorý dáva/ odstraňuje surf a bhop nastavenia pre jednotlivého hráča, ktorý to aktivuje pre každú situáciu.
9. Rôzne opravy a dodatky k vytvoreniu Game dialogu, si vytvorte server a odsledujte ho.
10. Pridaný základný mp3 prehrávač, ktorý bude aktualizovaný v budúcich vydaniach.
11. Zvuky vetru boli pridané k sprevádzke vašou rastúcov rýchlosťou pre trochu reality.
12. Zvuky bolesti boli nahradené pre pády a pre zlomeniny nôh.
13. Hlavné menu má teraz kľudné zacyklenie zvuku.
14. 7 nových pozadí v menu, ktoré boli pridané.
15. Elite status je ukázaný nad vašim menom.
16. Teleporting ma nové efekty.
17. Voice_toggle pridaná do menu.
18. Niekoľko hl2 subjektov bolo upravených pre použitie KZMODu.

--> Trigger _multiple, _checkpoint a _once boli prispôsobené s prácou s vozidlami, ale musíte použiť " spawnflag " * Iba klientov vo vozidle * a na výstupe " OnTigger ".
--> Trigger_nocheck bol upravený tak, že si môžete vybrať, ako zablokovať nastavenia checkov a loading checkov, proste blok nastavenia checkov, alebo nastavenia loading checkov. " Backwards-compatable " so starými " trigger_nocheck subjektami takže mapy musia byť potrebné k prekladu.
--> Env_fade bola daná možnosť do blednutia len pre hráča ktorý to aktivuje.
--> V game_text a math_counter subjekty boli modifikované tak aby umožnili zobraziť skore, atď. (Čítať návod v inštrukcií, ako to urobiť.)
--> Npc_rollermine sa vracia ako anti-vozidlo proti závodu/ derby mapy (airboat). Ak je hráč pešo, na rollermine ho budú ignorovať, ale ak sa dostane do vozidla, rollermine bude pokračovať a pripojí sa k vozidlu. jeho hmotnosť bude mať vplyv na riadenie a vozidlo vybuchne. Rollermines môžu byť zničené svetlicami, vyhodením s vozidla alebo pešo.
--> combine_mine's sa vracia ako anti-vozidlo úloha len pre závod/ derby mapy. Ak vozidlo prevádzkuje viac ako jednu osobu, bude produkovať velké explozie, ktoré vás vyhodia z trate.

Pluginy/ Boti/ Gameplay:

1. Nový plugin akcií bol pridaný.
2. Mirc bot sa teraz zdržiava v našom # kzmod kanály na Quakenet. Cup Admini môžu začať server turnaje z Mirc tak ako z KZ counterpart CS 1.6 a Xtreme-jumps!
3. Server Admini pomocou KZMOD Cup Plugin môžu priamo začať Cups pre tích, ktorí chcú viac sútažiť. Bitka 2, 4 a 8 Cups hráčov je možná. Vysvetlenie týchto Cupov bude nasledovať v hráčovej príručke.
4. NA KZSK SERVEROCH NIC TAKETO NEPREBIEHA, ASPON DUFAM, TAK SOM TO VYNECHAL
5. S pridaním trigger jednotky, máme úplne nové typy hrateľnosti: AIM, Derby a Target preteky. Mapy s názvom kz_aim_mapname sú hlavne podporované strielaním. Môžete kombinovať všetky hociaké typy hrateľnosti.
6. Vzhľadom na flare trigger, mapy budú musieť skončiť, Singleplayer mapy ako sú vybavené v tejto aktualizácií. Preteky na kz_aim_flareworld nebudú fungovať v multiplayeri.

Zmeny Modelu/ Doplnky:

1. Art Tool (AT-MLSv 1) bol mierne upravený pre effektné dodatky.
2. Nové postavenie na voľnobeh.
3. Pohľad modela z RPG má teraz rovnakú kožu ako skutočný model.
4. Lara Croft model bol pridaný. Teraz máme ženské v dome tak pozor na jazyk :P.
5. Na výber 2 nové sekery. ***sniff***
6. Nové animácie pre AFK hráčov.

Mapové doplnky:

kz_aim_flareworld, mapa single playera, ktorá ukazuje rôzne spôsoby využitia svetlíc s alebo bez vozidiel. Je to svetlicová tréningová mapa, ktorá nieje určená pre servere, od SoUlFaThEr-a.
kz_invasion invade zóna 64 Jump/ Svetlice/ Bungee/ Surf mapy od SoUlFaThEr-a.
kz_bhop_artic úhľadná v artických nastaveniach od Event-a...prineste si bundy!
kz_computer naozaj cool kzmod historická mapa od Event-a.
kz_fragmania vyzerá úžasne, mini-mixmap od FragGyver-a.
kz_still jump mapa, pri ktorej sa zastavý čas a vznikne havária lietadla od Millet-a.
kz_oakvalley jump mapa, v krásnom obrovskom storkzme od Millet-a.
kz_sliderace_city závodná mapa z dizajnovaná pre CS:S a skonvertovaná do kzmodu beta4 s právom od originálneho výrobcu FOX-a.

Zmeny Mapy:

kz_caulis, minimapa, pri ktorej bol opravený bug pri jednom malom skoku.
kz_statsion bol tiež bugfixed pre skratky.
kz_minimania Tipii's LJ's boli opravené. (lol)
kz_diffhanger Tipii's LJ's boli opravené, skratky taktiež.
kz_refinery_east Spawn bug, ktorý zhadzoval servery- zrušený.
kz_refinery_ez Spawn bug, ktorý zhadzoval servery - zrušený.
kz_cathedral Spawn bug, ktorý zhadzoval servery - zrušený.
kz_metro bugy a skratky opravené.
kz_caverns_deep skratky opravené, nové subjekty pre 2man
kz_quadration pridané rollermines a míny.
kz_crate_delight Pridaný Touchpoint systém, aby sa zabránilo skratkám.
kz_surfcrazy Pridané Touchpoint systémy, aby sa zabránilo skratkám.

Zdroje Mapy:

kzmod_entity_tutorial bol aktualizovaný.

Nove Cvars:

klient cvars:
kz_hud_name (1/0) Zapne/ Vypne OND.
kz_hud_paint (1/0) Prepne Art Tool namaľuje farbu displeya.
kz_shop_audio_show (1/0) Umožní Shop Menu. Predvolená hodnota je 1.
kz_shop_auto_show_time XX. Predvolená hodnota je 5.
cl_righthand (1/0) Switches Tool modely z pravej na ľavú stranu obrazovky. Predvolená hodnota je 1.
cl_custom_message vám umožní nastaviť vlastný názov, tj: cl_custom_message I m rul0r.

Server Cvars:

sv_nocliptouchtriggers Ak je 1y všetci hráči na servery, ktorý používajô noclip, zasiahne spúšť. Nie je to cheat, takže keď cheaty sú náhodne vypnuté, tá hodnota sa resetuje a spletie server operátorov. Nemôže to byť využité ako noclip je cheat príkaz. It is primarily for map designers. Jedná sa predovšetkým o map dizajnérov.

Nové Príkazy:

kz_shop Otvorí špeciálne Položky (SIS).
Pomocou voice_toggle umožnuje vášmu mic udržať nahrávanie počas hrania. čiže keď je mic nahratý v demách, tak je lahšie spraviť video návody.
Komentáre (2) | Pridať komentár | Prečítané 2864-krát
Komentáre
#1- Angelo  31.12.2008 14:47:20  
-Ti boti ako budu aj skakat..? neviete..?
#2- liKo  01.01.2009 13:21:19 
-Mno osobne pro me po zkusenostech se starsimi betami musim rict, ze tato verze se vice priblizila pohybu 16 a vubec tak vseobecne je lepsi... zatim ovsem je velmi malo serveru a stejne zeji prazdnotou :/

A jeste jeden dodatek.. jiz je venku Beta 4.1
ShoutBox
26.08.2017 20:44:10
csgo surf -
24.08.2017 12:56:55
Ako pozerám kz pomaly ale iste umiera, koľko tomu ešte dávate?
23.07.2017 02:33:07
RIP his knees -
21.07.2017 17:39:05
-link-
13.07.2017 08:56:39
-link- ak sa vam to lubi tak hodte koment -
10.07.2017 11:20:36
díky Tomáši, ten respekt je určitě vzájemný. KZSK ovládlo tabulku na XJ i CC i díky tobě. výměna názorů co tu proběhla už je dávno za náma a myslim že perd0 nebo shooting-star byli oba ještě víc v klidu než já. budu rád když nám sem doposíláš všechny dema.
All rights reserved 2007-2017 © by KZSK.sk # Coded by Jakub "rEs0LuTe" Sedláček. Designed by Oldřich "jab" Selner.